px1DARMOWA DOSTAWA
px1
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 300,00 zł.
  • URLOP DO 18 LIPCA

Zwroty i reklamacje

• Odstąpienie od umowy:

-Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia w terminie do 14 dni (od momentu dostarczenia towaru Kupującemu). Odstąpienia prosimy wysyłać na nasz adres e-mail

- Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą Kupującego poinformowanego uprzednio przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy

 

Koszt za przesyłkę ponosi Kupujący.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Geodetów 2, Wołomin (koło Galerii Wołomin)

Paczkomat WOL07A

 

• Reklamacje:

- Reklamacje prosimy wysyłać na adres e-mailowy: drewnoczas.biuro@gmail.com

- W ciągu 14 dni sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji W reklamacji prosimy uwzględnić

• W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew

 

Koszt za przesyłkę ponosi Kupujący. 

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, jeśli produkt nie został wykonany na zamówienie i nie ma śladów użytkowania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Geodetów 2, Wołomin (koło Galerii Wołomin)

Paczkomat WOL07A

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

• Zwrot towarów:

- Nie przyjmujemy zwrotów towarów wykonanych na zamówienie

- Nie przyjmujemy zwrotów towarów, z których zostały zdjęte zabezpieczenia (jeśli towar jest zaplombowany lub ometkowany)

- Zwrócony towar powinien pozostać w stanie niezmienionym, bez oznak użytkowania

- Zwracany towar powinien zostać odesłany do Sprzedawcy w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy

- Koszt za zwracany towar ponosi Kupujący

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl